Každý majitel malé nebo střední firmy zná ten pocit, když mu administrativní agenda začne přerůstat přes hlavu. Reporty, kontrola výkazů, ruční úpravy tabulek a dohledávání chyb – to vše ubírá čas, který by se dal věnovat růstu byznysu nebo péči o zákazníky.

Zvlášť v oborech, jako je právo, kde je důraz na detail a přesnost, mohou tyto procesy být nejen časově náročné, ale i stresující. Mnoho firem se proto uchyluje k různým „krabicovým“ řešením, která často nesplňují specifické potřeby. Výsledek? Vše se nakonec vrací do Excelu – dočasné řešení, které ale s rostoucí agendou rychle naráží na své limity.

Advokátní kancelář Nováková + Partners je dlouhodobě na špici v oblasti práva a daní a několikrát po sobě získala ocenění Právnická firma roku v kategorii daňové právo jakožto velmi doporučovaná kancelář. Přesto se jejich tým potýkal s výzvami spojenými s administrativou a řízením výkazů práce. Používání krabicových systémů bylo vždy otázkou kompromisů, které nakonec vedly k návratu k Excelu. Jak ale potvrdil pan Radan Tesař, vedení agendy v Excelu má své limity – a právě to se rozhodl změnit.

Administrativa jako překážka pro efektivitu

Konec každého měsíce znamenal pro tým zdlouhavé kontroly výkazů a další administrativní úkoly, které jim braly čas i energii. Tento čas a energii by mohli věnovat svým klientům nebo užitečnějším a ne tak nudným věcem. Ve firmě proto hledali systém, který by jim od těchto činností ulevil a který by se zároveň přizpůsobil jejich potřebám – nikoliv naopak. Proto se Radan Tesař obrátil na DigiApp.

Digitální strategie na míru

Spolupráci jsme odstartovali auditem procesů a vytvořením digitální strategie. Cílem bylo nejen zmapovat současnou situaci, ale také definovat, kde chce firma být za 3 – 5 let. Po testování několika možností se klient rozhodl pro Tabidoo, platformu schopnou plně se přizpůsobit jejich požadavkům.

Adam nám pomohl najít ideální řešení pro potřeby našeho každodenního chodu kanceláře. Stačilo mu sdělit naší představu a řešení měl obratem na stole.

JUDr. Ing. Radan Tesař
Advokát / Insolvenční správce / Soudní znalec, Nováková + Partners

Jeden systém, spousta možností

V Tabidoo vznikl systém, který našemu klientovi zjednodušoval nejen řízení obchodu a akvizic díky CRM, ale také řízení zakázek, což obnáší nejčastěji vykazování času a nákladů spojených s jednotlivými úkoly.

DigiApp Nováková + Partners Tabidoo systém

Automatizace v rámci tohoto systému nyní umožňují:

  • jednoduché zapisování času stráveného na případu pro advokáty a koncipienty,
  • pravidelné předložení těchto dat nadřízeným a následnou kontrolu,
  • automatické generování přehledných pracovních reportů v PDF pro klienty,
  • vystavování a odesílání faktur jedním kliknutím v případě akceptace klienta.

Cílem tohoto systému bylo mimo jiné vytvořit jedno „místo pravdy“ pro všechny informace o případech a kauzách. Díky tomu tým Nováková + Partners šetří čas a předchází chaosu ve firmě. Zaměstnanci ví, kde co mají hledat, informace a data jsou uložena na jednom místě a nejsou tak závislá na lidech a jejich přítomnosti v práci, což usnadňuje práci v případě odchodu člena týmu z firmy nebo během jeho dovolené.

Advokáti a podnikatelé v podobných oborech se často bojí o bezpečnost svých dat. V tomto případě ale naši klienti strach mít nemuseli. Systém totiž neeviduje žádné citlivé informace. Jde spíše o interní ekonomický systém, kde se ukládají data o samotných advokátech a koncipientech, nikoli o jejich klientech.

Více automatizace, méně administrativy

Díky novému systému na míru teď tým Nováková + Partners už netráví spoustu hodin měsíčně nudnými administrativními činnostmi, ale můžou se věnovat tomu, co jim vydělává peníze. Automatizace procesů také umožnila zavádění dalších funkcí, například archivace e-mailů nebo stahování nálezů soudů. Systém neustále ladíme a rozšiřujeme, což dává kanceláři flexibilitu a díky tomu i možnost růst a inovovat podle svých potřeb.

Pokud i vás trápí limity současných systémů, možná je čas na změnu. V DigiApp jsme připraveni vám vytvořit řešení, které se přizpůsobí vašim potřebám a ne naopak.

Nováková + Partners

Nováková + partner disponují bohatými zkušenostmi při zastupování klientů v rámci daňových řízení, zejména při daňových kontrolách či postupech k odstranění pochybností, a v navazujících řízeních před odvolacím orgánem či před soudy. Umí posoudit a zohlednit všechny související aspekty včetně rizik v oblasti trestního práva daňového a poskytnout odpovídající profesionální pomoc.

  • Obor: Advokacie
  • Poskytli jsme službu: Automatizace
  • Hlavní výzva: Vytvoření systému bez nutnosti kompromisů

Chcete dosáhnout stejných výsledků i vy? Využijte konzultace zdarma!

Schůzka zdarma
Dokážeme to i ve vaší firmě

Chcete také automatizovat procesy a tím šetřit čas i peníze?

Pokud vás zaujal příběh naší spolupráce s Radanem Tesařem z Nováková + Partners a uvažujete, jak i ve vašem podnikání můžete zefektivnit procesy, zjednodušit práci a plně využít potenciál moderních technologií, máme pro vás řešení. Nabízíme možnost osobně probrat vaše specifické potřeby a společně najít optimální cestu k automatizaci procesů i ve vaší firmě. Stačí si rezervovat konzultaci, a my se postaráme o zbytek.